KÉSZHÁZ PROJEKT MENEDZSER
Feladatok
- Kivitelezési projektek előkészítése
- Kapcsolattartás a szerződött ügyfelekkel, ügyfél koordináció
- Ügyfél igényekből műszaki specifikáció készítése
- A szervezeten belüli projekt csapat koordinálása, feladatok elosztása, a munkavégzés koordinációja, ütemterv készítése, követése
- A Projekten dolgozó alvállalkozók és beszállítók munkájának összehangolása, koordinációja, általános építés koordinációs feladatok ellátás
- A kivitelezés előrehaladásának folyamatos ellenőrzése az ütemterv tükrében, a megfelelő haladás biztosítása, kivitelezők / beszállítók munkájának ütemezése
- A Projekthez kapcsolódó átfogó minőségbiztosítás kezelése
- A Projekt átfogó pénzügyi koordinációja, budget follow-up kezelése. Pót / elmaradó munkák azonosítása, Megrendelővel való egyeztetése és adminisztrációja
- Kapcsolattartás az illeszkedő szervezetekkel
- Műszaki problémák kezelése
Elvárások
- Középfokú végzettség
- Erős szakmai felkészültség és min. 3 éves építési koordinációban, valamint projekt vezetésben szerzett tapasztalat
- Kiváló kommunikációs, döntési, irányító- és szervező készség,
- Ügyfél kapcsolati tapasztalat
- Határozottság, önállóság, terhelhetőség, rugalmasság, kreativitás,
- MS Office stabil, felhasználói szintű ismerete
- B kategóriás jogosítvány
Előny
- Készház vagy könnyűszerkezetes ház értékesítési és projekt menedzsment tapasztalat
- Angol és/vagy német nyelvtudás
Mit kínálunk
- Versenyképes fizetés
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Telefon, laptop
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség
- Dinamikus csapat
Jelentkezését önéletrajza beküldésével és a fizetési igénye megjelölésével az allas@bergerhazak.hu címre várjuk. Kérjük, hogy a levél tárgyában tüntesse fel a megpályázott pozíciót!
Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Értesüljön elsőként a BERGER Házakkal kapcsolatos hírekről, technológiai újdonságokról és hasznos információkról!